You took something perfect and painted it red

Hello darls' mig har ni inte hört ifrån på ett tag! 
Nu är den den 16e januari, dvs kom tillbaka hem för 10 dagar sedan.
Dubai var väldigt nice, en speciell stad.
Men värme + smashing shopping = det kan inte bli bättre... right?
Plus att man fick med sig en härlig bränna hem också. Me like a lot.
Skolan har börjat och på måndag (i övermorgon) börjar vi med vårt nya schema... dvs börja kl 8 typpp varje dag.... hejkomochhjälpmig.
Vad gjorde jag igår (friday) dåååå? Well jag var med Anna, Sosso och Amelie.
Vi fyra tjejer gled omkring i bromma, det började i norra ängby och sedan förflyttade vi oss till nockeby. Like. Lite seg kväll dock.
NU ska jag käka, försöka tagga till mina kära vänner... och sedan hoppas vi på en awsome utgång! Annars blir det tjocka sig framför tv:n, som iofs också är mucho trevligo.

PUSSSS use a condom (and listen to Daniel Merriweather while you strap it on)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0