Jag blir så ***** trött

Jag blir så jävla trött på människor!!! Speciellt människor som man föväntar sig ska bete sig moget, men som visar sig vara helt tvärt om.
JAG. ÄR. CHOCKAD. Ni är myndiga och om några år är det väl fan dags att skaffa barn för er del? Vad händer med världen?!
Och så blir jag trött på alla komplicerade, stumma människor. Kan ni inte bara öppna munnen och säga som det är?
Och jag blir så trött på killar. WTF. Vem var det som sa att tjejer var komplicerade?

Ja detta var ett argt inlägg, för jag är arg, jag blir helt "AHHH" på alla er som tillhör de kategorierna! Hoppas många känner sig träffade. Annars är det dags att börja rannsaka sig själv gott folk!

Annars... är det fredag idag och idag var jag hemma, och ska nog vara hemma ikväll.



Ja, tänk om allt vore såhär okomplicerat? Jag tror jag ska flytta in i en limosin när jag blir stor och skumpa ska bli min enda familj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0