If you're all by your self alone tonight

THURSDAY 11/2 - 2010

HELLO GALS AND BOYZ. Hoppas allt är prima ballerina med er.
What have I done dom senaste dagarna?
I måndags var jag på bio med Erica, Tove, Billy och Sewit och såg Snabba Cash. LIKE.
JW är så jävla snygg så att jag döööör... kom typ bara av att kolla på honom, haha.
I tisdags besöke jag Kungsholmens Gymnasium. Hade studiedag så passade på att träffa my sausage Sofia and many other beautiful frendzzz. I onsdags var jag i stan efter sch00l. Har varit i stan varje dag typ ända sen helgen! Except today t-day.
Joooo för min polare Ammie ska ha 18års kalas, partaj, fekk3, röj, you name it på lördag. Så har PANIK! WHATTAFUCK am I going to wear......... have no freaking idea. WELL........... det löser sig.... det MÅÅÅSTE det.. och vad ska jag ha för skoor? Ahh fuck my life. Hehe.
See u soooon! KISSES



Det är sånt här som gör det SÅÅÅ värt att vara singel... mhhhmmhhhh


Kommentarer
Postat av: sosso

haha jävla fjortis :D

2010-02-22 @ 14:40:47
Postat av: sophie

hej jantelags(vågarintestickaut)-soraya!

2010-02-28 @ 16:17:18
URL: http://thisisatruestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0