Ha-ha

CHECKADE nyss gamla inlägg, ett år gamla. Januari 2009. Shit vad tiden går fort och gud vad mycket som har förändrats. Det är detta som är anledningen till att jag bloggar då och då... det är askul att blicka tillbaka! Man blir liksom påmind. "Ja just det den och den kvällen och den händelsen och då tyckte jag si och så!"

SI, SI amigos. Idag ons 3 feb fyllde min kära vän Amelie 18 år!!! GRATTIS. MY. LOVE. Nästa helg är det FEKK3 för hela slanten(?) och hälsan heheeee. SPÅRA SPÅRA. Oh herregud vad allt har förändrats. Riktigt coolt egentligen. Detta är livet, jag lever just nu och vem vet... om ett år eller två kanske jag blickar tillbaka på detta inlägg och tänker "Shit vad saker och ting har förändrats!" Tror dock inte att det kommer vara lika extrema förändringar som har skett den senaste tiden. Har bytt umgängeskrets, jag har förändrats och lärt känna MASSOR med nya människor och fått MASSOR med nya erfarenheter, mognat, bytt klass, skola... ja jag kan hålla på i en evighet.
GODNATT.


Ammie 18! Gör som oss och spåra den 13:e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0