Glad påsk

Glad påsk på er! Hoppas det är bra med er. Bad update som vanligt. Men men, skriver mest för mitt eget nöje. Det är kul att skriva lite då och då och kunna blicka tillbaka om någon månad. Ska försöka ha kvar denna blogg så länge som möjligt, även om jag kanske slutar skriva helt om en tid, så ska jag inte radera den. Roligt att kunna blicka tillbaka om några år som sagt och komma ihåg vad man gjorde eller vilken period i livet man var i då. Som en dagbok men inte lika fokuserad på känslor och djupa grejer, utan på händelser, möten, livet från den "lätta" sidan helt enkelt.

Idag (lördag 3/4) åt jag påskmiddag hos mormor, senaste veckan har det varit plugg, plugg, plugg. Igår fyllde min kära broder 14 år! Tiden går så sjukt fort.
Och idag fyller min morfar 80 år, som jag bara har träffat en gång... mamma skulle ha ringt, tror hon inte hann med det, eller så glömde hon. WELL. Solen lyser och våren är på G!!!
Idag var det 13+! Woho. Och DIF vann med 3-2 mot Linköping i hockey! Kan det bli härligare? Blev fan sentimental när jag kände lukten av jord - natur idag! XO XO

Ps. hittade ett litet "test" på Stinalees blogg. Do it! Det funkar och är väldigt avslappnade Ds.

♥ Tänk på tre saker som du ser just nu (jag ser min dator, högtalare och en penna)
♥ Uppmärksamma tre saker du hör just nu (jag hör musik, tv:n och klockan)
♥ Registrera tre saker du känner just nu (jag känner fingrarna mot tangentbordet etc)



Snart ett år sedan, på konfa-återträffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0