Everyone says you're amazing

Tjena idag är det onsdag 14 april och jag bör börja plugga! Men fan vad jag är trött. Även om jag sover, sover och sover... så vaknar jag upp, och är fortfarande trött. Vet inte vad det beror på, ska ta blodprover imorgon och kolla upp det!

Jag har tänkt på, att på sommaren är man så jävla snygg och fräsch. Alla är snygga. Bruna och gyllene med solblekt hår! Den som säger att blek är den nya bruna och att det är snyggt att vara blek, har nog aldrig varit brun/kan inte bli brun. "Skönheten kommer från insidan, sa den fule." Okej nu kanske jag överdriver lite, men hellre ett solbränt face än ett blekt.



På sommaren är alla så snygga att de nästan kan haffa John Mayer, nästan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0