The hardest thing in life

is letting go of something you thought was real

Idag är det tisdag, tuesday bloody tuesday. Och på fredag skulle han ha kommit, men jag vet, att även om det gör ont, är det rätt. Trädet skulle aldrig fått sina löv, det skulle bra ha blivit knoppar, som sedan aldrig slog ut. Och om de skulle frodas, skulle löven ha fallit mot marken, lika snabbt som de slog ut.
Visst så önskar man att inte alla odds var mot en, och att distansen inte var så stor. Men ibland är det inte som man tänkt sig. Ibland är det för bra för att vara sant. Och jag skulle aldrig klarat av det, distansen, skuldkänslorna och saknaden. Så det var det bästa, att ta slut på det, innan hjärtat inte längre skulle ha lyssnat på hjärnan.

Jag vet att det gör ont för dig. Och jag känner mig så dum. Men detta var det bästa, det var det.

"Du tänker och funderar mycket,
och har ett stort behov av att utbyta detta med andra,
eller få uppleva det du funderar över.
Därför omger du dig gärna med många människor så du inte riskerar att gå miste om något.


Hos Tvillingen finns ett stort behov av att känna frihet och göra som den vill.
Du vet ditt värde och ingen ska få trycka ner dig."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0