Supermassive black hole

Hallå allihopa! Idag var jag i skolan, finally och äntligen! Har inte varit där på länge känns det som, och det var skönt att träffa människor idag och prata och bara ha kul! På torsdag åker jag till London igen, fyfan vad jag har saknat det, det ska bli nice. Riktigt nice. Nu är klockan åtta, och mamma jobbar as usal. Tog blodprov idag, och halsprov på mammas jobb. Jag hade varken infektion eller bakterie i halsen! Tack min kropp! Och tack mamma!

Det är så segt. Visste ni att Supermassive Black Hole med Muse är värsta striptease låten??!?!!!! Yes jag upptäckte det nu. Och den är verkligen sexig.

MHMMMMMMMM YES GIRLS TRY IT OUT!
CIAO!!!!!!!!!!!!!!!!!



Greetings from summer of 2009


Kommentarer
Postat av: Leia

Haft en bra dag? =)

2009-09-02 @ 16:11:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0