Nu är det fredagsmys

GODDAGENS. Idag är det onsdag, nej jag menar torsdag, of course. Och vet ni vad det betyder?!?! Att imorgon är det FREDAG = THANK GOD ITS FRIDAY'S in Stureplawwwn... yeees där ska moi och några Blackebergsbrudar käka imorgon! Sedan är det ju skolfoto också... Det får man ju inte glömma, höhö. Kommer säkert se ut som en kokt potatis på detta skolfoto, igen. Positiv tjej höhö. NEJ NU SKA JAG VARA POSITIV! JAG KOMMER VARA ASSNYGG! (Man ska ju ljuga tills det blir sant, right?)

SENARE PÅ KVÄLLEN... Blir det väl antagligen partey med Amelie(?) I think!!! Något slags kalas blir det i alla fall! KISSES



Jag och min älskade Sou, i old 9c-times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0