I thought love was dead

Godkväll. Måndag idag, monday bloody monday. Tiden går fort, imorgon är det tisdag, sedan onsdag... och på onsdag är det bara två dagar kvar till fredag! Sedan är det helg, och det vet vi alla vad det betyder.

Hade en grymt rolig dag i skolan idag, så fort jag såg min classmate Amelie började jag asgarva för jag tänkte på alla roliga händelser från nollningen. Amelie du är så skön! I love my Sp1c girls! Jag trivs asbra i Blackan, verkligen. Min helg var awsome btw. På fredagen hade vi nollning (som ni ser två inlägg under, lite halvdraget inlägg) och på lördagen var det middag + partypartyparty! En riktig helkväll! Livet leker just nu, det känns i luften, i ryggmärgen. Jag hoppas att denna underbara känsla kommer vara med mig alla dessa tre år under Blackeberg.

And I thought love was dead...



Jag och snygg-Lovisa i helgen


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är snygg, snygging!

2009-09-15 @ 19:40:18
URL: http://vanderschoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0