Halvt spårat sådär

Tjenare tjenare partyyyyyfolk! Är ni taggade?! Det är jag!

Nollning var det idag då. SÅ JÄVLA KUL. Jag dör det var så kul att jag blir gaaaalen. Är fortfarande lite rolig i skallen (nej det var inte helt spårat) men det var jävligt kul och man lärde känna massor med nya människor, igen. Blackeberg är världens bästa gymnasium, inte bara pga denna underbara kväll. FEEESTFOLK säger jag bara! Blackebergsandan finns verkligen, och jag är ledsen ni som inte går i Blackan, och aldrig kommer gå där, för ni kommer aldrig få uppleva den. Haha!

Självgod är man här på kvällskvisten! PUSS OCH GODNATT
(Btw vi fick vårat provschema idag och HEEEEEEJ VAD CHILL DET ÄÄÄÄÄÄR, ett matteprov på en termin....... HELL YEEESS, ja men nu ska jag sova, PUSS)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0