Gamla godingar

TJENAMORS, helgen var varit fullspäckad av funny moments! I fredags var jag på TGI Friday's, med tjejerna i klassen plus Ellen, Anna och Sosso. Det var mycket trevligt! Jag åt ribs, me like. Sedan så drog vi på fest i Norra Ängby, mycket trevligt folk kvällen var helt enkelt riktigt lyckad tycker jag. Den gick dock lite upp och ner ibörjan, från Friday's till Solna korv som jag sa till Amelie, haha! Men annars var det tummen upp!

I lördags så var det chillkrök or whatever you wanna call it, I Södra Ängby hemma hos min old classmate Frans med några boys and girls. Det var mycket mys. Lite random kväll dock, men det var kul! Drog hem vid halv tre, somnade vid halv fem och vaknade klockan halv två idag. Haha... så är det när man kör hårt... HÖHÖ.

På sistone har jag börjat lyssna mycket på gamla godiar, såsom Blondie, Bob Marley, Elton John, Elvis, Michael Jackson, Kent, Ryan Adams, U2, The Cranberries, The Beatles etc. U2, Kent, Beatles och Elvis har jag alltid lyssnat mycket på. Men nu på senare tid har jag fått en försmak för gamla godingar. ME LIKE. I framtiden blir det nog många klassiker för min del, känns som en ny passion på g. HEHE. PARTY PÅ ER!




Kommentarer
Postat av: Anonym

heheheheehehehehheHEHEHEHEHEHE häftig tjej

2009-09-20 @ 16:58:24
Postat av: Sophie

Tack, det visste jag redan! puss

2009-09-21 @ 15:47:58
URL: http://thisisatruestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0