Torsdags-trams

Dagens humör: Trött, oviss, glad, irriterad och taggad i en konstig blandning
Dagens borde: Checka min svenska novell och rätta den och lämna in den...
Dagens frisyr: Ponnysvans
Dagens klädsel: Jeans, gant-tröja, sneakers
Dagens planer: Klockan är nio så det enda som finns att se fram emot är att sova
Dagens materiella vill ha: EN ASSNYGG JACKA JAG SÅG PÅ NK IDAG SOM JAG SKA KÖPA IMORGON OCH GIFTA MIG MED
Dagens längtan: Kärlek, kärlek, kärlek med dig...
Dagens fundering: Kärleken och helgens planer
Dagens beroende: Shopping och kärleken
Dagens tråkigaste: Att jag inte kunde köpa min älskling (jackan) idag
Dagens personer: Kitty, Amelie och Sosso!
Dagens roliga: Stan med Kittan och bio med Sofia, Hanna och Mikaela
Dagens låt: Sweet Deposition - Temper Trap




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0