T som i öra

T som i torsdag, t som i trött, t som i tomte. Jag hatar detta plugg, inte för att vi har mycket, men är man slacker så är man(?)

JAG SKA BÖRJA SNAAART..... plugga allstå. Måste bara chilla ner lite, andas ut, få nya krafter. Men snart är jag klar med plugget och då ska jag ta en powernap och lyssna på Imogen Heap mhhh... Facebook har btw blivit mitt liv! Jag får typ ångest, min kompis Sosso har blivit avstängd från Facebook (eller inte avstängd men hon har inte kommt in, på en vecka!!!!!) PANIK! Haha, så patetiskt, men jag får ångest över att samma öde ska bemöta mig. PEPPAR PEPPAR. Vad händer i helgen då? No fucking idea typ. PANIK!!! Haha känner att det är mycket ångest i detta inlägg.

Nu måste jag plugga. Wish me good luck.



Jag var så jävla Bridget Jones när jag var liten, denna gjorde jag i femman... Vilken kreativitet!..........


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Nu är jag tillbaks med bloggen igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll :)

2009-11-12 @ 23:39:57
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0