Stuck in a moment you can't get out off

HEY YOU. Idag är det måndag. Och jag hatar måndagar, denna dag är en dag som inte borde finnas. Söndag och måndag är de värsta dagarna. Ångest, ångest, ångest. Men imorgon är det tisdag, sen är det onsdag (lillördag) tack och lov för det... Sen vet vi alla vad som kommer. Idag var jag i alla fall hemma, vet inte om det berodde på att jag var förskyld eller helt enkelt att jag hade måndags-ångest. Någon blandning av det var de. Call me a slacker, men det är jag inte, jag är bara så trött. Och jag måste köpa en höstjacka.............. Fuckmylife.com

Dagens i-landsproblem är verkligen upprörande. Jag tror jag är besatt, besatt av kärleken. Jag jagar den, och det måste jag sluta med, för annars kommer den rusa ur mitt "grepp".



Oh boy, why don't you love me Now?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0