En vardaglig paus i vardagen från vardagen

GODDAG. Goddag är ett mycket trevligt ord. Trevligt är ett trevligt ord. Och trevligt är rätt tråkigt. Så jag säger... HEEEYYYY istället. Sådär nu känns det mycket bättre.

Just nu sitter jag och håller på med ett samhällskunskapsprojekt, det går rätt bra (det är därför jag sitter och bloggar nu, höhö) nej men det kommer gå bra detta. Ska skriva om Folkpartiet och deras ideologi och om deras arbete i EU och vad jag tycker om det. Jag är inte alls insatt i politik, så försöker skaffa på mig massor med fakta just nu. Ska skriva 3 sidor, så det är inte alls så farligt, egentligen. Mest bara tråkigt när man typ vill äta mat, datanörda sig, tänka på snusk, pojkar och kolla på TV. Jag låter som en riktig man, och det är jag också, i high heels. Nej nu måste jag börja skriva på projektet och fortsätta läsa igenom hela Folkpartiets hemsida. Party. Men behövde en lite snabb paus, nu är jag på G igen. CI VEDIAMO!

...Om jag var ett politiskt parti skulle jag se ut såhär





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0