Jag är amazing

Ibland behöver man bara säga det till sig själv. Kolla sig i spegeln och säga: Jag är amazing!
För det är vi alla innerst inne. Människor är goda.
Ibland stiger bara saker och ting oss åt huvudet och det är då vi inte tänker oss för och gör misstag/dumma handlingar/säger dumma saker. 
I slutändan är vi dock bara människor, och vi måste förlåta oss själva. Jag kan vara för hård mot mig själv ibland, för jag värderar mina vänner och relationer högt. Men ibland måste man släppa vissa saker och inte vara för dömande mot sig själv.
JAG ÄR SMASHING AMAZING. Snygg, söt, tall, blonde, swedish and awsome!!! Intelligent, kreativ och musikalisk!!! Jag vill ge mig själv en huge kram för jag är så awsome!

Jag tycker alla (få?) som läser detta ska göra precis som jag gör nu. Berätta för er själva hur underbara ni är! Om ni tvekar, skriv ner på ett papper det som ni tycker är dåligt med er själva... och det som ni tycker är bra. Den bra sidan kommer säkerligen bli längst!!! Om inte är det för att ni kanske är för hårda mot er själva. LOVE to you and the whole wooorld, positiva klubben woho!

"Hela världen är så underbar..."






Kommentarer
Postat av: K

Fint inlägg. Kan inte annat än att hålla med dig, önskar folk kunde vara snällare mot sig själva.



Började läsa din blogg idag, och älskar den redan :D uppdatera, uppdatera, uppdatera! ses imorgon<3

2009-11-30 @ 23:29:49
Postat av: sophie

vad kul att du gillar min blogg! :D jag ska bättra mig med uppdateringen. puss på dig! (kitty?)

2009-12-12 @ 16:14:08
URL: http://thisisatruestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0