Your protector

Ciao. Jag är så dålig på att höra av mig nu för tiden. SRY.

Snart är skolan slut, bokstavligt talat. Lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet har man överlevt. Hur fan jag gjorde det vet jag inte. Men när man lever i nuet rusar tiden bredvid en, och det är först i slutet av loppet, som man ser hur långt man har sprungit. Tiden går inte fort, den springer fort, som fan.

ÅH SÅG ATT JAG VAR LITE ORGASMIG I DET SENASTE INLÄGGET. Ja. Så är det. Faktiskt. Jag blir galen allstå, nej nej icke desperat. Bara allmänt, orgasmig. HELVETE vad detta land ska vara torrt, ändå har det massor med sjöar och vatten. HÖHÖ. Nej jag säger bara fuckfuckfuckfuckfuckfuck my mind. FÅR ADHD PÅ DENNA MÄNNISKA. ÅHHH vilket jävla tjaffs det ska vara. HELVETE, ta mig till salsa!

GODNATT.





Kommentarer
Postat av: mia

Skönt när tiden går fort, ibland!

2009-05-22 @ 20:10:05
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0