Hemma

Tjollahopp. Kom hem för en vecka sen, ingen update på två veckor. Nu är väl den här bloggen typ begravd? Finns så mycket jag vill skriva ner här, men so much to do so little time. Har lärt känna massor med underbara människor. Så nästan all tid går åt vänner, kärlek och allt det där you know. Jag känner att jag prioriterar andra saker i livet nu än innan Assisi, den resan har satt djupa spår i mig. Bloggar är egentligen i allmänhet bara ett  ytligt överflöd. Men vem har sagt att överflöd inte är intressant att läsa?

WELL. Bli inte ledsna om bloggen kommer vara begravd ett tag. Gräver upp den igen när jag känner att jag är redo för det. PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0