So much to do, so little time

HEY. Bad update. SORRY. Men helgen har varit fullspäckad.

I fredags var det fiesta, det var nice men blev ett konstigt missförstånd som nu är löst. Anyway. I lördags hjälpte jag Sofia att flytta och på kvällen chillade jag bara och kollade på Melodifestivalen och sedan Min stora kärlek. En mysig kväll. I söndags hjälpte jag Sofia lite till, sedan så drog jag hem och på kvällen hade jag och Ella en filmkväll tillsammans med massor med godis! Har saknat Pung-Ella.

Today var det skolaaa, segt som sjutton. Imorgon är det upp klockan åtta! Herregud.
Var på yoga med Mikaela efteråt i alla fall, och jag gick upp i BRYGGA! Hallelulja. Typ första gången i mitt liv jag gör det. Kunde när jag var liten, men det kändes jätte roligt i alla fall. Haha! Nej nu ska jag PLUGGA. So much to do, so little time!

KISSESSS


Sofias mamma, Sofia, jag och Amanda och... tAkida i somras på Peace & Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0