Sex and the City is a woman's best friend

Som ni såg var Sou här förut. Sedan kom även Ella och Penisen (Elin). Vi snackade lite, Elin gick dock tidigare men jag, Ella och Sou hade ett långt samtal. Det hela slutade med att vi tog en promenix till Alvik där vi sedan skiljdes åt och taggade hem to our places.

JUST NU POLERS. Just nu kollar jag på 2½ Men som den geek jag är. Det blev inget plugg ikväll för våra munnar kunde inte sluta smattra. Men när man har some things to catch up blir det bara så. It is a girl thing.

I'M HORNY SO KISSES AT MY DARLINGS



Jag älskar dig och jag finns alltid  här för dig Elin


Kommentarer
Postat av: elin

älskar dig med!

2009-03-24 @ 18:33:16
URL: http://kiados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0