På drift

HETER KENTS LÅT TILL FRIENDS ANTIMOBBNING REKLAM. Så nu vet vissa det. Om ni inte redan visste det.

TODAY VAR DET SCHOOL. Jag blev bjuden på balen! Woho! Haha nej men det är väl trevligt att ha någon att gå med. Extra trevligt genom att killen är lång liksom, då kan man ha klackar utan att få ångest. Inte för att jag brukar ha ångest (ääälskar mina 1.74 cm) men det skulle inte vara bra om snubben var kort liksom. Nej han heter Joel och är lång, nice!

Så vad händer ikväll och imorgon? Nu ska jag käka om några sekunder. Imorgon är det prov vilket betyder PLUGG för min del. Nu kommer första LONDON bilden. KISSES.


BTW: Jag är Marilyn Monroe enligt facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0