Onsdag

ONSDAG. Onsdag brukar vara en dag mitt i veckan, en irriterande dag. Man är mitt i veckan dvs mitt uppe i allt plugg. Men för mig är det annorlunda. Vi har ledigt imorgon och på fredag pga utvecklingssamtal. Vi har dock fått lite hemstudier, men annars är det chill. Liksom. FREEDOM.

JAG LÄNGTAR EFTER BALEN. Men jag längtar ändå inte. För då är det så nära slutet, som jag också längtar efter, men som jag ändå inte längtar efter. Att splittras från människor som man träffar varje dag, som formar ens dag, ska man aldrig mer träffa varje dag. Vissa kanske man aldrig kommer träffa igen.

Nej nu måste jag sluta. WELL, kollar på 2½ Men just nu. Diggare. Skulle egentligen ha haft movienight med Sosso och Fredrik. Men Sosso ville vara dryg och bangade, så då var jag också dryg och bangade. Interesting. Right?

LOVE YOU MY LOVERS AND I LOVE TO MAKE LOVE WITH MY LOVERS THAT DON'T EXISTS SO LOVE AT MY NON-LOVERS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0