När tiden är rätt ska jag plocka upp dig

SHOMAN. Idaaaag varre skola och yoga som gällde. YEAH, YEAH. Och imorgon fyller mammsen år. MÅSTE köpa present. Vad kan man ge till sin mamma i present?!

Pratade med Penisen (Elin) i telefon nyss. Hon var påväg hem i snörusket. Burr, burr... medan jag sitter här hemma i trosor och en tshirt och har det varmt om baken, de ni! På fredag är det typ f3kk3 (host) fest i Ekebyhov. Fråga mig inte, jag åker så långt bort nu förtiden! Förra veckan var det Husby nu Ekebyhov. Nåväl, låter som en liten fjorre här va. Så ligger det inte till. ÅH VAD JAG SAKNAR SOMMAREN! SOMMARORGASM! ÅH vad jag ska njuta av sommaren 09!

PUSS PÅ NACKEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0