MY LOVE

DAMN. Jag är en dålig flickvän.
Glömde att gratta min pojkvän Chris Martin på födelsedagen igår! SORRY ÄLSKLING!
Nåväl, det är många som fyller år nu. Snart fyller min mamma 47 år! Jisses, tiden går fort allstå.

Idag var det skoldag. Det var sådär, var bara kul att träffa mina klasskompisar. Kram på dom. Just nu checkar jag in The Hills, Brody och Lauren bråkar. NEJJJJJJ FUUUCCK VAD JAG ÄR HUNGRIG. Snart kommer mamma med sushi.
Spana in denna bloggen föresten, http://www.1000apor.se/blogs/filipfredrik, någon snöbbe som bloggar om mina favorit programledare Filip och Fredrik. Njut av hans obsession. KISSES DARLINGS.

Coldplays nya, grymma musikvideo!


Dagens idol: Marilyn Monroe

DENNA STIL PÅ BLOGG ÄR COPYRIGHT BY SOPHIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0