Mustang or Hummer, that's the question

DAGENS I-LANDSPROBLEM. Ska jag åka en Mustang eller en Hummer till balen?
Joels pappa har tydligen en Mustang, så den kanske vi ska åka med. Jag, han, johannes och Nikki. Men vi har ju ändå planerat innan, eller jag hehe, att göra en brakentré med en FET Hummer. Ja, jag älskar att glänsa. En liten taxi och en tråkig grå klänning passar inte in på mig. Nej jag är en färgglad person och för det behövs det en bil som är lika livlig som jag. Men en Mustang är ju skitnice! Eller vad säger ni? Som sagt. DAGENS.

Nu har jag pluggat lite och snart ska jag gå och förälska mig i en kyckling sallad. Ska njuta lite av den, sedan kommer det vara borta. Typ som ett one-night-stand. NEJ NU SKA JAG ÄTA.

PUSSAR PÅ ALLAS MUNNAR




Kommentarer
Postat av: Sofia

fuck you jag vill också äta.. men jag kan inte. prutt. nej men jag tycker att du ska åka limo med oss andra, vi kommer ha fett kul! ska nikki och johannes gå förresten?

2009-03-17 @ 19:39:10
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/
Postat av: elin

nääääj va fan! hummer hummer hummer, det är både ätbart och ett bra fordon haha! du får langa nummret till firman för vi kommer oxå hyra där isf

2009-03-18 @ 21:53:35
URL: http://kiados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0