Min säng är helig

Ciao, det blev hemmakväll i alla fall. Eller blir. Just nu sitter jag bänkad framför tv:n. And I'm fine with it. Det förvånar mig, jag som alltid blir så uttråkad. Men har varit hemma alla lediga dagar (på kvällen) dessa dagar och bara tagit det lugnt. Det känns skönt, min kropp är så trött just nu. Jag behöver massor med sömn.

WELL. Checkar Robinson just nu. Det typ suger, men har inget annat att kolla på. Får se om det blir bättre, har nyss börjat. OCH MIN SÄNG ÄR HELIG. Påtal om ingeting liksom. Interntskämt, på konfaträffen diskuterade vi var ordet helig betydde och för mig och Ella var det våra sängar. Yeszir. Haha PUSS PÅ ER



ELLA AND MOI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0