Män som hatar kvinnor

A GREAT MOVIE. Ni måste se den gott folk. Jag tror jag tyckte den var så bra pga att jag inte hade några förväntningar alls. Svenska filmer kan dock vara lite deprimerande och dryga, det är därför jag undviker dom. Deprimerande och drygt passar liksom inte in på mig. Men denna filmen var asbra! Plus att tjejen som spelade Harriett i filmen (som heter Julia) har gått i vår skola i våra kompisars klass! Dock ett år äldre. Men hon spelade jättebra. Kändes bara lite konstigt att se henne på filmduken när man är van att se henne gå runt i korridorerna i skolan.
Idag stannade jag hemma. No more comments about that. Men imorgon är det skola som gäller. Ska ha på mig min nya Rolling Stones tröja då! ÅH den är så snygg! Hihi.

Dagens mood: RASTLÖS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0