Lördag

Kallas då denna dag!

HERREGUD. Bokstavligt talat. Jag var på konfaträff idag, vi sjöng psalmer... samlade in pengar till Rädda barnen. Det var soft. HÖ. HÖ. HÖ.
Jag och Ella har en tendens att svära och snacka om "opassande saker" i kyrkan. NO MORE INFORMATION ABOUT THAT. Jag tror ni förstår. Det har inte fått några allvarliga konsekvenser än, men vi kommer på oss själva ibland. Snart ska jag åka till Asissis (Italien), den 19 April. Det kommer bli fett kul.

Men förlåt för den dåliga uppdateringen BTW, men har man ledigt så har man ledigt. Right? Det bevisar väl ändå att jag har ett liv? JUST NU ÄR JAG HOS MOMIE OCH IKVÄLL VILL JAG FESTA. Men jag skulle inte börja gråta om det blir chill ändå, är så jävla trött och jag tycker det är skönt att få vila ut lite. MEN GUD, vad har hänt med mig?!?! Nej nu måste jag sluta skriva. PUSS PUSS PUSS


ÄNNU EN EGO-BILD. Vill ha sommar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0