La Voix

CIAO. Igår blev det hemmakväll, jag kollade på melodifestivalen. Ja jag erkänner, jag diggar faktiskt melodifestivalen. Inte så att jag följer det 24/7. Men det är alltid trevligt. Adliga Caroline Af Ugglas skulle ju ha vunnit! Hennes låt är asgrym. Alla känner sig nog igen i den, på något sätt. LOVE IT. Men vinnaren tycker jag var asrolig! Nyskapande, typ opera techno. Haha, man blev typ glad av den. Jag tror den kommer komma långt i Eurovision, numera vinner typ de mest outstanding bidragen och inte de som är riktigt bra, egentligen. Men jag vet inte om denna låt var med outstanding eller om den bara var bra. Den var nog outstanding. Visste ni föresten att Caroline Af Ugglas syrra är hallåa? Påtal om ingenting liksom.

Denna dag består av plugg, plugg, plugg och återigen plugg.

KISSES




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0