Jag ger dig min dag

Idag så blev det ungefär som planerat. Vädret var underbart, började dock snöa lite under dagen (?) men det var bara en kort stund och som tur var stannade den inte kvar på marken! Jag och Sosso letade efter en Proom-dress till henne. Vi hittade en men den var förliten. Sedan så solade vi vid Odenplan (typ vid Vasa Real) och sedan så åkte vi till Alvik. Vi köpte en Marabou och två vatten på Donken (gatubarn style, I know) sedan så satte vi oss på en bänk och värmde oss i solen och skrattade åt hela situationen. AFTER A WHILE kom Elin och sedan åkte hon och jag hem till mig och åt middag och sjöööng like old times och fjollade oss. My lovely friend.

NU sitter jag i soffan och chillar gaaalet. Höhö. Ville hyra film men orkar inte ta bussen och pappa vill inte skjutsa mig. LAT, I know. Känner mig jätte trött det är nog därför detta inlägget blev värsta dagboksuppsatsen. Men ni får leva med det for today. Imorgon ska jag bättra mig.

KISSES FROM A TIRED STOCKHOLMARE;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0