Jag är kär i sommaren

Jag gillar inte långdistans förhållanden. Jag har ett problem. Jag är kär i sommaren. Vi brukar bara få ungefär två månader om inte lite mer tillsammans under ett helt år. Men det funkar inte. Jag vill att sommaren ska vara hos mig hela tiden. Fast min kärlek för den är för stark för att jag ska kunna släppa taget. Som sagt, jag gillar inte långdistans förhållanden.

Idag har jag varit hemma. Måste börja med min artpresentation som jag sköt upp förra veckan. Skulle ha pluggat i helgen, men jag är ju så lat och glömsk. Så ni fattar att det inte går ihop. Så nu sitter jag här, dagen innan presentationen och har ångest. Men detta ska gå. HOPE SO. Nej detta ska gå. HOPE SO. Nej detta ska funka! Ah.

Mina tankar är långt, långt borta. Jag sitter på ett berg och har Håkan på högsta volym. Mina tjejer är med och vi grillar. Vattnet glänser framför oss och ligger som en spegel under solen. Det är varmt ute. Solen håller dock på att gå ner, men det är varmt ute. Vi har ingenting planerat. Vi sitter bara på berget, här och nu. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. Och Håkan är på högsta volym.

KISSES MY FRIENDS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0