Hot and cold

NAMEN TJENAMORS.
Hoppas allt är bra med er polers. Dagens planer för denna lediga torsdag är sola med Sou och kanske checka läget i staden lite. Nåväl, får se hur denna dag blir. Solen skymtar fram lite då och då, när den har lust.

Försöker spara ut mina naglar, Sosso har redan fått långa naglar. Den jefveln. Men måste och ska spara ut till The Proom! WELL. Våren ligger och retas i luften. Den kommer komma snart, men har typ fastnat någonstans på vägen.
NU SKA JAG NJUTA AV MIN LEDIGA TORSDAG

GÅRDAGENS SOUNDTRACK: Håkan Hellström - Jag ger dig min morgon
DAGENS SOUNDTRACK: Oasis - Fucking in the bushes (Älskarrr denna låt, musikorgasm)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0