Get to know me

A LITTLE BIT MORE

Lovar du att vara ärlig?
Jadå

Du heter: Sophie Tisell

Smeknamn: Kallas ibland för soffan

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Haha. Jag gillar inte att lyssna på ledsna låtar när jag är ledsen. Det gör mig bara ännu mer deprimerad och jag känner mig bara patetisk. Men om det är någon kanske det är någon låt med Håkan Hellström eller Damien Rice - The Blowers Daughter.

Beroende av: Gillar inte ordet beroende. Aja whatever, kläder, skor och choklad.
Vad tror folk om dig?: Att jag är rolig och lite galen. Det kan ibland göra att folk tror att jag är korkad. Vilket inte alls stämmer in, då känner dom inte mig.
Stämmer det?: Att jag är korkad. Nej. Att jag är lite galen. Ja. In a postive way.
Vad får du oftast komplimanger för?: Bröst, ben, ögon, kroppsform, längd, hållning.

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag brukar inte försöka imponera på folk. Men ibland kanske jag nämner saker jag är stolt över. Men då är det just för att jag är stolt över det.
Hur imponerar man på dig?: Är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv?: Haha JA!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Kan du be Amanda att ringa mig?"
Var bor du?: Bromma, Nockeby och Alvik.
Trivs du där?: Sådär. Mest i Alvik egentligen. Men det är alltid jobbigt att bo på två ställen.
Äger du några converse: Ett måste.
Sprit, cider, vin eller öl: HUH? Diggar inget så himla mycket, men om jag måste välja, cider.
Brukar du bli för full: Nej

Är du allergisk mot något: Ja, pollen, men inte något jag störs av speciellt mycket

Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Sophie.

Antal timmar sömn inatt: Alldeles för lite, 6 tim kanske.

Brukar du komma i tid: Ett stor nej. Men det är något som är väldigt jobbigt.
När mår du bra: När jag känner att jag inte har så stora problem. Man har nog alltid problem, men när problemen är små och jag får vara med dom jag trivs bäst med.

När blev du fotad senast: Idag, på Spexfotot.

Hur känner du dig nu: Trött, hungrig och pressad.

Vanligaste färg på dina kläder: Jag älskar pastell färger. Korall etc. Men turkos är jag också ett stort fan av. Så snyggt när man är blond.

Vad tycker du om fötter: Något jag helst bortser från.

Vad saknar du: Stabilitet i livet. Det går uppåt nu känner jag, mycket bättre än förut.

Hade du en bra kväll igår: Nej.

Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller juice. Men om man ska festa till det blir det varm choklad!

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent. Runt 12 tiden.
Är du blyg?: Nja. Jag är varken översocial eller blyg. Något emellan, beror på personerna jag är med. Men om jag har lärt känna någon bra eller bara fått umgås med de nya personerna en timme typ är jag inte blyg alls.

Sysslar du med någon idrott: Tror inte Yoga räknas.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte. Vissa upplever nog det. Men jag tror på attraktion vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt: Ja och det var länge sedan, spyr sällan.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka, gå på stan och se hur jag blir bemött, göra riktigt grabbiga grejer.

Är du nöjd med ditt liv: När man är nöjd är det kört.

Är du bortskämd: Ja jag är rätt bortskämd.
Vad gör du i morgon: Jag vet inte! Men det är fredag så måste hitta på något kul!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Har ingen speciell förebild när det gäller kändisar. Men hörde nyligen att Morgan Allsing har haft en tuff uppväxt men ändå nått så långt. Det tycker jag är coolt.
Vad längtar du till?: VÅR OCH SOMMAR

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag

Vad använder du för shampoo?: Loreal Colour Vive

Hur gammal är du: 15 ½

Tycker du om någon just nu: Nja, är väl intresserad av vissa. Men inte riktigt så att jag gillar någon.

Gröna eller röda äppeln: .Gröna.

Gillar du golf: Var länge sedan jag spelade. Men det är helt okej.

Vilken tid gick du upp idag: Halv sju.

Har du sovit i din egna säng inatt: Yeszir.

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Såklart!

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka på en lyxig resa, shoppa lite och spara resten till en lägenhet till framtiden och andra utgifter.

Bär du glasögon eller linser: Nope. Men tycker det är sjukt snyggt med glasögon om man passar i.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

Har du piercing: I öronen.

Vill du gifta dig: Någon gång.

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nja, solar solarium några gånger om året.

Är du bra på att laga mat: Ja
Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Jag går på yoga så jag blir vigare och vigare. Men lagom vig.

Är du musikalisk?: Ja

Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten, bubbelvatten som jag kallar det.

Vilken är din favoritglass: CHOKLADGLASS

Tror du på ett liv efter döden: Hoppas på liv. Men jag tror det kan finnas.

Tycker du om sushi: FUCKING LOVE IT
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, choklad eller pizza.

Har du tandläkarskräck: Nej inte alls.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: KVÄLLSMÄNNISKA

Vilken ögonfärg har du: Gråblå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Kommer inte ihåg. Men jag tror en gång.

Biter du på naglarna: Ja tyvärr

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Tränade typ 4 ggr i veckan förut, nu tränar jag bara 1-2, men ska börja tappa upp det igen! Är så härligt och man känner sig så fräsch och stark både mentalt och fysiskt.
Senaste låt du hörde: Intro låten till Americas funniest homevideos. Sorligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0