Bio-time

SHO. Ikväll är det bio-time. Blir ett bra avslut på lovet, ska se män som hatar kvinnor med Mikaela och Sofia och kanske Penisen (Elin.) I think it is going to be fun. Saknar London dock, saknar lukten av staden som Rob Pattinson säger.

Igår så drog jag och Elin hem till Vincent där också Christian befann sig. Vi chillade med Vincents jättegulliga vovve som heter Kitty, hihi. Sedan kom även Johanna, vi drog hem till henne ett tag men sedan slog klockan tolv så då bad jag mamma komma och hämta mig. Som tur var gick hon med på det. (Det var så jävla kallt ute + att jag hade skavsår!) Dagens i-landsproblem you know. Nej undra om jag ska inviga mina nya skor ikväll, högklackade med fransar på. Tänk hippie. Dom är asballa, dom är typ likadana som Liam Gallaghers fru har på sig på två inlägg under. Nej nu ska jag fortsätta kolla på Punk'd. Har värsta maratonet här.

KISSSESSSSS, lite bilder från lovet (de från London kommer inom snar framtid)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0