12 mars

HEY. Idag den 12 mars fyller mamma år. Vi har nyss firat henne med tårta och presenter. Jag gav henne slutligen en gant tröja och en berlock! Congrats momie! Jag och min kusin hade även tåt-ätar-tävling. Det var nice. Imorgon är det Nationella Prov i engelska (det ända positiva är att vi slutar tidigare, runt ett.) Efter det tror jag att jag drar över till Noels place då Nikki har födelsedag och sedan drar jag nog på fest på Ekerö. Återigen, in a land far far away.

Nej nu ska jag pussa på min laptop. Pappa kom med den till momie. Men den börjar bli cp, ska nog önska mig en ny laptop i födelsedags present. Vad heter dom nu igen? De där nya. Iaf, min kompis Amanda har en sån, och den verkar fett nice. Nej nu ska jag DRA som sagt. Önska mig lycka till imorgon (with everything)

HUGS HUGS


Kommer inte glömma EEESSC grillkvällar i första hand, känns som det var igår, känns som att det var år och dar sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0