Vickan Silvstedt

Helu! Igår så vaknade jag vid klockan halv två, buhu. Jag sa att jag skulle gå upp vid tio, men icke! Så jag ringde Sosso efter jag hade duschat och fråga om vi kunde fika/luncha ihop. Haha fika-maraton I know. Så vi drog typ byGeorge i Alvik. Sosso tog sönder ett glas när vi hade ätit klart också, så det blev helt blött. Haha. Sedan kom Elin och vi snackade ett tag innan hon drog vidare.
På kvällen drog jag och Ella till Sofia där vi  åt tjejmiddag och spelade GH world tour, Hanna var även där och sedan kom Niklas. Vi spelade även in en Victoria Silvstedt parodi där jag spelade Vickan. Haha. Den såg ungefär ut såhär:



Idag gick jag dock upp vid lagom tid, tjugo i elva även om jag somnade vid fyra. Kollade på hundtricket när jag kom hem. Men annars idag ska jag typ luncha med mamma, kanske gå ut på någon promenad eller något också. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0