Tjejmiddag

TJO! Igår var det tjejmiddag at Sou's place. Det var trevligt. Lovisa, Hanna, Mikaela, Sofia, Fredrik L, Melisa, Ella och Elin var där och joinade, plus jag. Vi åt tacos och idag när jag skulle gå ut för dörren, upptäckte jag att min halsduk stinker just tacos! Haha.

Nej men idag gick jag och Elin på öppet hus på Thorildsplan gymn. Det var sådär om jag ska vara ärlig. Kommer nog inte söka dit, men det är bra att man checkar i alla fall. Sedan drog vi till stan och lunchade på byGeorge och sedan shoppade vi lite. Elin köpte skitsnygga kläder och jag köpte en kofta.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Hoppas på utgång (!!!) Men vi får se hur det blir med det. Kram, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0