Tisdag och Mademoiselle O'Murphy

Jag är duktigt, grymt duktig! Kom i tid idag igen. Gick upp, åt frukost, sminkade mig och klädde på mig. Ett under, eller nej... i fortsättningen ska det inte vara ett under, det ska vara vardag. Det är så skönt att komma i tid! Att inte komma en timme försent eller komma när halva lektionen gått. Man skäms ju så mycket, plus att människor dömer en och det är inte så kul. Så ja, I must hold on, man får ju mycket bättre självförtroende också!

Just nu känner jag mig rätt stark. Jag är starkare i kroppen och mitt psyke mår lite bättre. Det känns som att det kommer bättre dagar nu. En ny fräsch jag, påväg uppåt igen! Jag ska hålla mina nyårslöften, en snyggare, slankare och starkare Sophie!

Tills imorgon har vi läxa. Art Project homework. Vi ska välja ut en konstnär och så ska vi måla en tavla inspererat av den konstnären om vi ska ta det kort. Jag har valt Francois Boucher, älskar målningen "Mademoiselle O'Murphy" som har har gjort. Tror jag kommer måla någon i den stilen. Min hand är bättre nu... btw....Pusssss, pusssss, pussss!

Ps. Köp tidningen "topp hälsa". Stavade fel förra gången jag nämnde den och skrev "topp & hälsa". Men den heter alltså "topp hälsa" och är - toppen!


En mer konstnärlig blogg...? Mademoiselle O'Murphy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0