The new shit

Tjaaaa, kvällsinlägg här. Ska inte checka handen idag, men om det inte är bättre imorgon bär det var till farbror doktorn. Kinky. Ajaa fick lust att göra något nytt. Så jag ska börja göra en veckans "varför så snygg". Där listar jag veckans snyggaste brutta/kille/man/kvinna whatever you wanna call it. Jag väljer bara en, inte båda könen. Här är det bara en person som gäller, den snyggaste. Och det måste inte vara någon superkändis.


Ville bara meddela detta. Och som ni ser är veckans "varför så snygg" Carolina Gynning.
KISSES.

Kommentarer
Postat av: Amanda&Sofia

nästa vecka antar jag att det är jag!

/Amanda

2009-01-12 @ 22:44:18
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0