Tackie or not, that's the question

MMMMMM. Funderar på att ta piercing i naveln. Åh vad B det låter när man säger så. Men frågan är, kommer det se tackie ut or not? Jag känner några som har det. Och det är snyggt på dom. T ex Amanda, det är inte alls tackie på henne, det är skitsnyggt! Och Ella, det passar henne jättebra. Så frågan är, ska jag ta? Och om jag gör det och sedan vill ta bort den efter ett tag, kommer det bli ärr?

Nej. Man vill ju inte se ut som en jävla B-brud. Man vill fortfarande kunna känna sig narturligt vacker! Men det kan man ju ha även med piercing. Eller? Åh dilemma. Och nästa fråga, kommer jag ens få av mina föräldrar? Haha. Måste fundera lite mer på det. PUSS.

 
Med?


Eller utan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0