OASIS 28/1 - 2009

Förlåt för dålig uppdatering. Men har varit för upptagen i att gå på KONSERT och plugg. MEEEEEN JAG VAR SOM SAGT PÅ OASIS! Det var awsome. Fyfan vad dom är bra. Jag har inte lyssnat på Oasis så mycket innan, nästan inget alls. Ville mest se dom för att dom typ är legender och för att jag älskar Wonderwall, Champagne Supernova och Don't look back in anger. MEN WTF. Dom är grymma! Grymma live. Min musiklärare var kritisk och sa; Dom kommer säkert vara fulla, bråka och det kommer säkert vara stora glapp i publiken. Pyttsan! Det var inte 100% fullt. Men det var fan inte stora glapp! DET VAR ASBALLT. Noel var dock lite påverkad, men so what? Dom är grymma ändå och det spelar ingenroll.
Har börjat lyssna på dom jättemycket nu. Engelskmän är inte speciellt kända för att vara snygga, men det som gör dom engelskmännen som jag tycker är snygga snygga är just för att dom är musiker!!!!! Och har brunt lockigt hår såklart. Haha under konserten skrek jag "OAAASISSS, SWEEDISH GIRLS!" Ja... Det blev lite spårat ibland. Men för det mesta var jag helt ställd ibland, kunde knappt ens gunga med i låten för det kändes helt surrealistiskt.

Igår var det torsdag och vi har ledigt idag (fredag). Men igår så var jag, Frans, Johannes och Dag hemma hos Sofia och chillade. Kollade på filmer etc. Det var trevligt. Love 9C. Nej nu MÅSTE jag plugga. PUSSAR PÅ OASIS.



Ursäkta killen i filmen som typ sjunger under refrängen. Men hur kan man undvika?!?! VILKEN STÄMNING.


Kommentarer
Postat av: Zäta

ååh oasis är grymma!

2009-01-30 @ 15:41:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Sofia

haha din lilla kopierare! mitt inlägg nästan på pricken ;)

2009-01-30 @ 15:44:22
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/
Postat av: c

det låter ballt att vart där! varför var ni lediga idag då, studiedag? :)

2009-01-30 @ 16:32:37
URL: http://chricec.blogg.se/
Postat av: sophie

men åhh inte så konstigt sofia, kanske för att vi var på samma konsert med samma umgänge?

2009-01-30 @ 23:59:19
URL: http://thisisatruestory,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0