Nu kör vi tjejer

PEPPAD man blir när ens vänner också börjar träna! Bra jobbat tjejer.
Pratade nyss med "f-rasse_elinder" på facebook, han har tydligen lärt sig turkiska nu (?) Internt skämt.

På idrotten idag i skolan hade vi dans med Peter Boström (han från let's dance som dansade med hon den norska väderleksblablabla, you know.) Det var kul och jag tyckte det var så kul så att jag och Sofia ska gå och pröva på på en av hans danskurser någon gång! Spännande. När skolan var avslutat tränade jag.
Fyfan vad skönt, känns som tusen år sedan. Har gått promenader och ätit nyttigt och så, men just gymmet var länge sen. Har saknat dig kompis! Nej nu ska dom där tre kilona bort, fort som fan, haha. Sen är det dags för magrutor (liiite i alla fall, haha.)
Imorgon är det fredag = frihet = jag ska ha kul.


Peter när han var med i "let's dance"

PUSS. PÅ. ER. POLARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0