Nattinlägg

Nu är klockan halv tolv snart, måste sleepa. Men kom och tänka på mig klass.
Min underbara klass 9C!  Jag vill inte lämna dom, jag vill inte sluta skolan. Jag vill sluta skolan, men ändå inte. Tiden går så fort, gymnasietiden kommer säga smack. Alla säger att den går fort. Fyfan allstå. Jag önskar att jag kunde hålla kontakten med alla i min klass föralltid. Men tyvärr kommer det nog inte bli så. Varenda människa räknas. Det skulle inte vara samma sak om någon gick förlorad. Inte samma 9C.

Jag vill inte ens tänka på graduation. Lycka blandat med sorg. Fyfan vad jag kommer gråta, säkert i en månad om inte mer. AH. Allstå det går inte att beskriva. Kommer man ha samma sammanhållning i sin nya klass? Jag tror inte det. Vår klass är speciell. Alla nior är speciella. Vi började i IESB när skolan började från start. Från sexan till nian. Vi började i sexan och vi kommer vara de första som går ut som har gått alla årkurserna. Nej nu måste jag sluta. Fäller en tår snart. Jag älskar min klass. 9C kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. KISSES. AND. GODNIGHT.

SNYFT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0