Life in cartoon

"HOLA!" Sade vår rektor när hon kom in i salen med franskt tema.

Salut. Kom nyss hem från gymmet. Mötte Nicki och Gustav där. Ja så nu är ju Obama president. Eller han blev det igår rättare sagt. Det är bra det, yes they can, yes we can. Jag har blivit extremt shopping-galen. Jag har blivit extremt nyttig-och-träna-galen. Jag har blivit extremt bra på att komma i tid. Jag har blivit extremt mycket snygg-galen.

Men ibland, vill man bara skita i allt det där (bortsett från shoppingen) och bara ligga i soffan som en fet gammal gubbe och proppa i sig choklad och massor med chips. Jag tillåter mig själv göra det en gång i veckan. Tänk vad skönt det skulle vara om man blev smalare av choklad och Svenska Lantchips oooch Cola. Då skulle man kunna ligga och "feta" sig varje dag, men jag skulle sakna träningen också förstårs. HUHH lät lite som blondinbella i detta inlägget "tillåter mig själv" HAH.

Aja. Har inte valt ut veckans "Varför så snygg" än. Men gör det direkt efter detta Inlägget.
AU. REVOIR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0