Kvällen rusar ifrån mig

När man håller i något för hårt. så slipprar det ur ens grepp. Jag höll för hårt om den här kvällen, så den rusade iväg från mig.

Jag blev som fastklistrad vid datorn och märkte plötsligt att tiden hade skenat iväg. Det suuugeeeer hästballe, bajsbhjgfdghf. Men jag gjorde i alla fall något bra idag, tränade.
Nej men allstå jag är en nattmänniska, jag är en frihetsmänniska, jag är en smart människa, jag är en galen människa, jag är en uttåtriktad människa, jag är en blyg människa, jag är en kåt människa, jag är en högljudd människa, jag är en humoristisk människa, jag är en djup människa, jag är en poetisk människa och jag är bara en människa.
Jag är inte ännu ett moln på himmelen, jag är solen gott folk! Karaktärsdrag. Och dom som inte förstår mig, inte förstår att jag är smart, är dumma i huvudet.

Tack för mig. NATTI.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0