Kalkon vs korv

Tja, igår kväll... förlåt för uppdateringen... så var jag först på kalkon middag hos mormor med släkten och sedan på inflyttningsfest! Det var Sofias mamma och hennes kille som hade inflyttningsfesten. Dom har köpt en lägenhet i Fridhemsplan/Kungsholmen typ samma sak med iaf så ja, den var jätte fin och det var trevligggt. Jag, Elin och Amanda var där och Sofia såklart också och en massa vuxna haha. Det hände lite grejer där som vi tyvärr inte kan avslöja, sedan skulle vi dra till Lovisa men planerna blev fucked up så ja (no talk more about that.)

Idag ska jag på middag hos Elin med Sofia och kanske Ella. Det kommer nog bli niceee, aja nu måste jag kila!
PUSS.

Pic from Åre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0