It tears me apart

Skola. Promenad med Sofia. Hem till mamma. Hem till pappa.

Så kan man sammafatta min dag! Haha, låter tragiskt förutom den spontana promenaden med Sofia där. Tänk att de flesta vardagar ser ut såhär, fast typ: Skola, hem, äta, tv, sova fast varannan dag träning oftast. Det är ju så tragiskt när man sammanfattar det! Fast det brukar ju hända roliga saker emellan också!

Bildlektionen gick bra, hon verkar tycka om mig, hittills. Så det är ett plus. Nåväl, nu ska jag forsätta kolla på Made in Sweden. Verkar ingen höjdare (men tv tillhör ju den vanliga ritualen... mehe.) I helgen tror jag, eller i alla fall på fredag blir det tjejmiddag hemma hos Ssso... tror jag. Hehe.

Jag gillar denna låten faktist, förlåt att jag bomvar med youtube videos hela tiden. Men i alla fall... inte riktigt min musiksmak. Men den är bra, love it. Eller like it hittills. PUSS.



James Morrison ft Nelly Furtarto - Broken Strings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0