I taket lyser stjärnorna

MOTHERFUCKAS. Hur är läääget?

Ikväll var jag, Mikaela, Hanna, Lovisa och Sosso och såg "I taket lyser stjärnorna".
Sjukt bra film. Sjukt mycket tårar.
Den var så sorlig men så bra. Det var jätte bra filmmusik! Bl a Lykke Li! Efteråt gick vi till Kungshallarna där jag och Sosso åt och de andra bruttorna gjorde och sällskap men Hanna gick dock tidigare för hon hade ont i huvudet eller hur det nu var. Stackarn! Men sedan drog vi hem fast jag och Sosso gick dock av i Alvik. Vi gick till donken (don't ask) och Sosso haffade en glass och sedan gick vi runt på en liten promenix och pratade. Sosso är en underbar vän! Nu ska jag kolla på Sex and The City: the movie! Kanske lite old news men ni vet väl att de ska göra ännu en till film? Undra hur den blir.

GOD-FUCKING-NIGHT.


De här coola brudarna var med, plus wondaaafulla Sou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0