Hemska människor

AHHH VAD JAG IRRITERAR MIG PÅ VUXNA SOM TRACKAR BLONDINBELLA!
Inte för att jag är ett fan av henne, men fan allstå. Ta Katrin Zytomeirska som ett exempel. Hon är ett offer för sig själv. Kallar en tretton år yngre människa för skitgris? Har man lyckats då? Hah, snarare tvärt om. Hon må få en massa publicitet pga av detta, men fan allstå... vilken hemsk och trångsynt människa. Men människor med mindervärdeskomplex reagerar tyvärr så. Blondinbella får ju faktist också ta konsekvenserna pga av detta, men man behöver ju inte gå på så hårt! Carolina Gynnings inlägg var okej, hon gick inte på lika hårt, men Katrin. HA HA. What a joke. Nu kallar jag ju i för sig Katrin för massor med dumma saker, men det skiter jag i just nu. Jag sänker mig i alla fall inte till hennes nivå. Jag är 15 och hon är 31. Skillnaden mellan oss är att jag är smart och hon är... ja läs hennes blogg så förstår ni. No life.

"AAHHHH, ALLSTÅ!
DU ÄR FAN 31 ÅR! Väx upp! Jag vet att du kanske vill provisera människor med att du sitter och kallar en 18åring tjej för miss piggy. Att hon har förändrats är för att hon fortfarande är i tonåren jämfört med dig som snart är i klimateriet (du kommer antagligen fortfarande sitta och blogga då med svettvallningar) Du är 31 år! Jag blir chockad. Jag är 15 år och jag skulle aldrig kunna sitta och skriva sådana saker. Som sagt, jag vet att du lever på media och inte har något annat val än att stanna i den soppan för annars är du ju inget. Då är du ju bara ännu en annan Katrin... Jag tycker synd om dig, verkligen... "

...Skrev jag i hennes kommentarer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0